Self-branding az Instagramon és a Szépségiparban

Katona Luca Borbála (2021) Self-branding az Instagramon és a Szépségiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of KatonaLuca_szakdolgozat.pdf]
Előnézet
PDF
KatonaLuca_szakdolgozat.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat-szakdolgozat-nyilvanossa-tetelerol_2020.pdf] PDF
nyilatkozat-szakdolgozat-nyilvanossa-tetelerol_2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (103kB)
[thumbnail of eredetisegi-nyilatkozat.pdf]
Előnézet
PDF
eredetisegi-nyilatkozat.pdf

Download (48kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja az Instagramon és a szépségiparban fenn álló lehetőségek felkutatása a szakemberek márkaindítási lehetőségeivel kapcsolatban. Márka oldalról vizsgálva, a képzések és az előkészületek lépéseit, fogyasztói szempontból pedig a termékek és szolgáltatások típusait vizsgáltam, illetve milyen információkat kell megjeleníteni a közösségi média platformon. Az Instagram által nyújtott lehetőségeket is felkutattam, mivel támogatja a platform a szolgáltatóként jelen lévő felhasználóit, és milyen eszközökkel lehet ezeket a legeredményesebben kihasználni. Ilyenre példa a fizetett hirdetések alkalmazása.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: interjú, késztermékek, kozmetikai cikkek, közösségi média, vevők
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:19
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:19
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/39358 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/39358

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet