Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában

Gergely Nikolett (2021) Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Gergely-Nikolett-Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában.pdf] PDF
Gergely-Nikolett-Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám témájául a közösségi média marketinget választottam, méghozzá azért, mert én is napi szinten használom ezeket az alkalmazásokat, ezáltal én is követek több olyan vállalatot is, amely használja ezt a fajta marketinget. A dolgozatomban arra próbáltam választ kapni, hogy a social media adta lehetőségek, milyen célokra használhatóak a kisvállalkozások számára. Emellett választ kerestem arra is, hogy hasznos-e a vállalkozásoknak részt venniük a közösségi médiában, illetve, hogy milyen szerepet töltenek be a social media platformok a vállalkozások kommunikációs stratégiájában, hiszen a 21. században igencsak meghatározó a közösségi médiában való részvétel. Ezeken a platformokon villámcsapásszerűen áradnak az információk, így a különböző cégek, vállalatok akár ebből hasznot is tudnak húzni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 4p, közösségi hálózatok, marketing, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:19
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet