Surányi Liza (2021) A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Surányi Liza projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakmai gyakorlatomat a The Three Corners Hotel Anna *** Superior szállodában töltöttem, mint recepciós gyakornok.Elsődleges célom az volt, hogy projektmunkámban részletesen bemutassam a recepciós munkakör jellegzetességeit, a , valamint magát a gyakorlat helyszínét. Mindezek mellett megismerkedhettem egy vadonatúj rendszerrel, a vendéginformációs zárt adatbázis használatával, amelyre a problémafelvetést alapozhattam. A szállodában használatos foglalási rendszerek megismerésére is volt lehetőségem. Projektmunkámban megkíséreltem összehasonlítani a SabeeApp, valamint a HostWare rendszerek jellemzőit.A későbbiekben a személyes interjút választottam, mint kutatási módszert. Interjúm alanya a szálloda General Managere, Gonda János volt. Szerettem volna megtudni, hogy hogyan vészelte át a szálloda a vírushelyzetet, illetve azt, hogy miként gondolkoznak a szálloda vezetői a jövőről. Az interjú elkészültével sokkal mélyebb betekintést nyerhettem a szálloda életébe, mint azt korábban vártam volna.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Office, interjú, recepció, SabeeApp, szállodai munkakör |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |