A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése

Surányi Liza (2021) A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Surányi Liza projektmunka.pdf] PDF
Surányi Liza projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakmai gyakorlatomat a The Three Corners Hotel Anna *** Superior szállodában töltöttem, mint recepciós gyakornok.Elsődleges célom az volt, hogy projektmunkámban részletesen bemutassam a recepciós munkakör jellegzetességeit, a , valamint magát a gyakorlat helyszínét. Mindezek mellett megismerkedhettem egy vadonatúj rendszerrel, a vendéginformációs zárt adatbázis használatával, amelyre a problémafelvetést alapozhattam. A szállodában használatos foglalási rendszerek megismerésére is volt lehetőségem. Projektmunkámban megkíséreltem összehasonlítani a SabeeApp, valamint a HostWare rendszerek jellemzőit.A későbbiekben a személyes interjút választottam, mint kutatási módszert. Interjúm alanya a szálloda General Managere, Gonda János volt. Szerettem volna megtudni, hogy hogyan vészelte át a szálloda a vírushelyzetet, illetve azt, hogy miként gondolkoznak a szálloda vezetői a jövőről. Az interjú elkészültével sokkal mélyebb betekintést nyerhettem a szálloda életébe, mint azt korábban vártam volna.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Front Office, interjú, recepció, SabeeApp, szállodai munkakör
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:19
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet