Új márka megjelenése a távközlési szektorban - A Flip szolgáltatás és márka elemzése

Dudok Dorina (2021) Új márka megjelenése a távközlési szektorban - A Flip szolgáltatás és márka elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Dudok_Dorina_GHKYQM_.pdf] PDF
Projektmunka_Dudok_Dorina_GHKYQM_.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 07..

Download (1MB)
[thumbnail of 1.pdf] PDF
1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (179kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom első felében bemutattam a marketing sajátosságokat a távközlésben, a 4P és a 7P-n keresztül. Majd ezután a márka jelentőségét a marketingben. Ezután pedig az általam választott pár távközlési vállaltot mutattam be, közülük kiemelve a dolgozatom számára legfontosabb két céget, a Telekomot és a Flipet. Elemeztem a pozíciójukat a hazai piacon, hogy és miként szegmentálnak és hogy, milyen szolgáltatásokat nyújtanak az ügyfeleiknek. A kutatás a dolgozatom második fele, ahol az általam készített mély interjú alapján próbáltam jobban megismertetni a Flipet és válaszokat kapni a miértekre. Valamint próbáltam megérteni és valamilyen következtetést levonni az interjú alapján.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 4P modell, direkt marketing, márka, piaci szegmentáció, Telekom
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:19
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet