Dudok Dorina (2021) Új márka megjelenése a távközlési szektorban - A Flip szolgáltatás és márka elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_Dudok_Dorina_GHKYQM_.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 07.. Download (1MB) |
|
PDF
1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (179kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom első felében bemutattam a marketing sajátosságokat a távközlésben, a 4P és a 7P-n keresztül. Majd ezután a márka jelentőségét a marketingben. Ezután pedig az általam választott pár távközlési vállaltot mutattam be, közülük kiemelve a dolgozatom számára legfontosabb két céget, a Telekomot és a Flipet. Elemeztem a pozíciójukat a hazai piacon, hogy és miként szegmentálnak és hogy, milyen szolgáltatásokat nyújtanak az ügyfeleiknek. A kutatás a dolgozatom második fele, ahol az általam készített mély interjú alapján próbáltam jobban megismertetni a Flipet és válaszokat kapni a miértekre. Valamint próbáltam megérteni és valamilyen következtetést levonni az interjú alapján.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 4P modell, direkt marketing, márka, piaci szegmentáció, Telekom |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |