A digitális kommunikáció új platformjai

Schatz Réka Krisztina (2021) A digitális kommunikáció új platformjai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_bhag2e.pdf] PDF
szakdolgozat_bhag2e.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A modern világban minden nagyon gyorsan terjed az internet miatt és ezáltal változnak a trendek és ellentrendek a marketing világában is. A közösségi média releváns és fontos szerepet tölt be mindenki életében, a megosztások pedig fénykorukat élik a tartalom szempontjából. Ha a cégünk virális akar lenni, muszáj jelen lenni minden platformon a különböző célcsoportok megszólítása miatt, viszont sokan valamiért elfeledkeznek a Pinterestről, ami szerintem egy szuper és kreatív platform, nagyon sok felhasználója van és kiaknázatlan terepnek tekinthető. Sajnos kevés kutatás elérhető ebben a témában, mivel az internet egy állandóan változó világ és kevés adat van arról, hogy szerepelnek ezek az oldalak egymáshoz képest. A blogposztok már nem élik aranykorukat, de az oldal az Instagramhoz hasonlóan mégis teljesen egyedi módon egy képmegosztáson alapuló személyes blog lehet mindenkinek, valamint a cégeknek egyaránt. Eltérő mértékben lehetnek hatékonyak, ennek okait és miértjeit szeretném feltárni és kicsit kampányolni a Pinterest mellett azzal, hogy rávilágítok a pozitív és hasznos oldalaira és a marketing szempontjából a felhasználhatóságra és a brandelésre. A kutatás jelentősége abban áll, hogy felfedezzünk új metódusokat és módszereket, amivel a márkánkat tudjuk segíteni és megteremteni számára azt a környezetet, ahol a legjobban működőképes és az elérések száma a legmegfelelőbb.A fentiekre irányulva a kutatás fő kérdései a következők: Hogyan alakult át a digitális kommunikáció az évek során? Mik jelenleg a korszerű digitális platformok? Mennyire elterjedt a Pinterest az internetet használó személyek körében? Pinterest vs. Instagram általánosságban (kik? mire? miért?) Pinterest vs. Instagram a brandek körében (miért? mire? influencerek) Miért érdemes jelen lenni Pinteresten egy márkának? Hogyan tud érvényesülni egy márka a felületen?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, elektronikus kommunikáció, közösségi média, online kommunikációelmélet, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:19
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet