Bevásárlóközpontok Magyarországon, Németországban és a nagyvilágban; Az átalakulás küszöbén

Biri Bence (2021) Bevásárlóközpontok Magyarországon, Németországban és a nagyvilágban; Az átalakulás küszöbén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Biri Bence HH8AEV.pdf] PDF
Biri Bence HH8AEV.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a bevásárlóközpontok múltját és jövőjét ismertetem. Kutatásaim során célom volt, hogy követendő irányelveket keressek, melyek segíthetik a mai bevásárlóközpontok életben maradását. A központok manapság nehezen boldogulnak, a digitalizáció hatására egyre kevesebben mennek rendszeresen személyesen vásárolni ezért új stratégiák szükségesek a jövőben. A kiskereskedelmi egységek, melyek ezekben a komplexumokban működnek, egymás után húzzák le a rolót, ami a központokra is nagy veszélyt jelent.Legfőbb célom az új megoldások találása és fogyasztói társadalom megismerése volt. Igényeik, viszonyulásuk tekintetében. A központok mostani formájukban még nagy számban fognak működni a következő években, azonban ezek átszervezése már a mostani évszázad közepére is szükségesnek látszik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: átalakulás, bevásárló központ(ok), digitalizáció, fenntarthatóság, fogyasztás, fogyasztási kereslet, globális civil társadalom, koronavírus-járvány (COVID-19), Magyarország, nagyvilág, Németország, új modell
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:19
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet