A dolgozói elégedettség és a szervezettel való elkötelezettség összefüggései egy bank példáján keresztül

Németh Bettina (2021) A dolgozói elégedettség és a szervezettel való elkötelezettség összefüggései egy bank példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Németh_Bettina_N6HOKG.pdf] PDF
Szakdolgozat_Németh_Bettina_N6HOKG.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozói elégedettség nagy jelentőséggel bír manapság az egyén, a szervezet, és a társadalom szintjén is egyaránt. A sikeres szervezet egyik legfontosabb pillére az ember. Az eredményes és hatékony működés jelentős mértékben köszönhető a dolgozóknak, illetve a munkájukhoz és a vállalatukhoz való hozzáállásuknak. A szakirodalmi áttekintés során ismertetem a dolgozói elégedettség definícióit, az elégedettséggel kapcsolatos megállapításokat és elméleteket, tovább szót ejtek a munkavállalók javadalmazásának fontosságáról. A későbbiekben kifejtem a munkahelyi kiégés fogalmát és kialakulását, illetve megelőzésének fontosságát. A kutatásom célját képezi megvizsgálni mely tényezők, milyen szinten befolyásolják a dolgozók elégedettségét a munkával, a szervezettel, illetve az egyéni kiváltó okokkal kapcsolatban. A kapott eredmények által pedig rálátást nyerek arra, hogy mely területek igényelnek beavatkozást a legtöbb szervezetben. A szakdolgozatomban továbbá ismertetem a szakmai gyakorlat során szerzett tapasztalataim, melyben a cég azon cselekedeteit mutatom be, melyeket kifejezetten a dolgozói elégedettség és a szervezet iránti elkötelezettség érdekében tesz.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Vágány Judit Bernadett
Belső
főiskolai tanár; Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bank, elégedettség, elkötelezettség, motiváció, ösztönzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:19
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet