Németh Bettina (2021) A dolgozói elégedettség és a szervezettel való elkötelezettség összefüggései egy bank példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Németh_Bettina_N6HOKG.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozói elégedettség nagy jelentőséggel bír manapság az egyén, a szervezet, és a társadalom szintjén is egyaránt. A sikeres szervezet egyik legfontosabb pillére az ember. Az eredményes és hatékony működés jelentős mértékben köszönhető a dolgozóknak, illetve a munkájukhoz és a vállalatukhoz való hozzáállásuknak. A szakirodalmi áttekintés során ismertetem a dolgozói elégedettség definícióit, az elégedettséggel kapcsolatos megállapításokat és elméleteket, tovább szót ejtek a munkavállalók javadalmazásának fontosságáról. A későbbiekben kifejtem a munkahelyi kiégés fogalmát és kialakulását, illetve megelőzésének fontosságát. A kutatásom célját képezi megvizsgálni mely tényezők, milyen szinten befolyásolják a dolgozók elégedettségét a munkával, a szervezettel, illetve az egyéni kiváltó okokkal kapcsolatban. A kapott eredmények által pedig rálátást nyerek arra, hogy mely területek igényelnek beavatkozást a legtöbb szervezetben. A szakdolgozatomban továbbá ismertetem a szakmai gyakorlat során szerzett tapasztalataim, melyben a cég azon cselekedeteit mutatom be, melyeket kifejezetten a dolgozói elégedettség és a szervezet iránti elkötelezettség érdekében tesz.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, elégedettség, elkötelezettség, motiváció, ösztönzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |