A szakmai oktatás nehézségei a hátrányos helyzetű és speciális nevelési igényű gyermekek eseteinek tükrében

Schuchardt Réka (2021) A szakmai oktatás nehézségei a hátrányos helyzetű és speciális nevelési igényű gyermekek eseteinek tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat,Schuchardt Réka,V1392A.pdf] PDF
Szakdolgozat,Schuchardt Réka,V1392A.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (978kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakmai végzettséget adó iskolákban tapasztalt hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű gyermekek magas száma hatalmas feladatokat állít a szakmai oktatók elé. Ahhoz, hogy megfelelő oktatásban tudjuk a diákokat részesíteni, mint leendő pedagógusok, elengedhetetlen megismernünk helyzetük kialakulásának tényezőit, hiszen a körülmények feltárása hozzájárulhat a megfelelő oktatói segítségnyújtáshoz. Emellett fontos feltérképezni, mi várhat egy szakoktatóra amikor bekerül az oktatás és az iskola rendszerébe.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Üzleti szakoktató

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Farkas Julianna
Belső
főiskolai tanár; Pedagógia Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hátrány, hátrányos helyzet, pedagógia, szakmai oktatás, szakoktatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:19
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet