Ötvös Dóra (2021) Sportmarketing a magyar közösségi média térben - Egészséges életmódot hirdető fitnesz mikro-influencerek Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Ötvös_Dóra_Projektmunka_TGY766.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A fogalmi definíciókkal fogom kezdeni a dolgozatomat, hogy minden ehhez a témához tartozó kulcsfontosságú meghatározást ismertessek, a későbbi tartalmi részek megértéséhez. Ezután, az Instagramot mutatom be részletesen, illetve az influencer szó fogalmát ismertetem, típusait és kitérek részletesen a napjainkban egyik legnépszerűbbé vált online marketing elemére, az influencer marketingre. Mivel dolgozatomban a fitnesz véleményvezérek által létrehozott saját márkáikkal foglalkozom, így a márka fogalmát és magát a személyes márkát is ismertetem. Majd, a lényegi részhez érve, ismertetem az általam választott három fitnesz véleményvezért, akiken keresztül szerettem volna bemutatni a közösségi média által népszerűvé váló saját márkáikat. Végül, ismertetem primer kutatásom kvantitatív eredményeit, melyet a Facebook és Instagram platformokon megosztott, Google Forms által létrehozott kérdőíven keresztül kaptam meg. Majd, az elemzések után, összegzem az eredményeket és ezen keresztül alátámasztom vagy megcáfolom az állításaim és kérdésem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | egészség, közösségi média, közösségi oldalak, online marketing, sport |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |