Molnár Eszter (2021) A szálloda és az utaztatási szektor kapcsolata, a Hotel Moments példáján keresztül. Faculty of Commerce, Catering and Tourism. (Unpublished)
![]() |
PDF
Projektmunka kész.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (639kB) |
![]() |
PDF
Projektmunka kész.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (972kB) |
Abstract
Projektmunkámat a szálloda és az utazási iroda kapcsolatrendszerének összefüggésében írom. A témakörön belül szeretnék egy szállodát kiemelni, mégpedig a Hotel Momentset hiszen a szakmai gyakorlatomat ennél a szállodánál töltöttem le. A kutatásom során végzek primer illetve szekunder kutatást. A dolgozatomban a szakirodalmi részben a turizmus fogalmát, a szálloda fogalmát, az utazásszervezés történetét, az utazásszervezést fogom kifejteni. Ezután a szállodai szolgáltatások értékesítési politikáját is szeretném áttekinteni, majd a szálloda és az utazási iroda kapcsolatrendszerének feltérképezésével folytatom. Ezután egy kis statisztikát is szeretnék áttekinteni, hogy a turizmus számai hogyan alakultak a 2020-as évben, illetve az utazási irodák is milyen számokat generáltak. Végezetül pedig a két interjúalanyommal való beszélgetést írom le, és értékelem ki.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Project work |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | együttműködés, értékesítés, Hotel Moments, kapcsolatrendszer, utazási irodák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2022. Mar. 22. 08:19 |
Last Modified: | 2022. Mar. 22. 08:19 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |