Molnár Eszter (2021) A szálloda és az utaztatási szektor kapcsolata, a Hotel Moments példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka kész.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (639kB) |
|
PDF
Projektmunka kész.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (972kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámat a szálloda és az utazási iroda kapcsolatrendszerének összefüggésében írom. A témakörön belül szeretnék egy szállodát kiemelni, mégpedig a Hotel Momentset hiszen a szakmai gyakorlatomat ennél a szállodánál töltöttem le. A kutatásom során végzek primer illetve szekunder kutatást. A dolgozatomban a szakirodalmi részben a turizmus fogalmát, a szálloda fogalmát, az utazásszervezés történetét, az utazásszervezést fogom kifejteni. Ezután a szállodai szolgáltatások értékesítési politikáját is szeretném áttekinteni, majd a szálloda és az utazási iroda kapcsolatrendszerének feltérképezésével folytatom. Ezután egy kis statisztikát is szeretnék áttekinteni, hogy a turizmus számai hogyan alakultak a 2020-as évben, illetve az utazási irodák is milyen számokat generáltak. Végezetül pedig a két interjúalanyommal való beszélgetést írom le, és értékelem ki.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | együttműködés, értékesítés, Hotel Moments, kapcsolatrendszer, utazási irodák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |