A szálloda és az utaztatási szektor kapcsolata, a Hotel Moments példáján keresztül

Molnár Eszter (2021) A szálloda és az utaztatási szektor kapcsolata, a Hotel Moments példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka kész.pdf] PDF
Projektmunka kész.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (639kB)
[thumbnail of Projektmunka kész.pdf] PDF
Projektmunka kész.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (972kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámat a szálloda és az utazási iroda kapcsolatrendszerének összefüggésében írom. A témakörön belül szeretnék egy szállodát kiemelni, mégpedig a Hotel Momentset hiszen a szakmai gyakorlatomat ennél a szállodánál töltöttem le. A kutatásom során végzek primer illetve szekunder kutatást. A dolgozatomban a szakirodalmi részben a turizmus fogalmát, a szálloda fogalmát, az utazásszervezés történetét, az utazásszervezést fogom kifejteni. Ezután a szállodai szolgáltatások értékesítési politikáját is szeretném áttekinteni, majd a szálloda és az utazási iroda kapcsolatrendszerének feltérképezésével folytatom. Ezután egy kis statisztikát is szeretnék áttekinteni, hogy a turizmus számai hogyan alakultak a 2020-as évben, illetve az utazási irodák is milyen számokat generáltak. Végezetül pedig a két interjúalanyommal való beszélgetést írom le, és értékelem ki.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: együttműködés, értékesítés, Hotel Moments, kapcsolatrendszer, utazási irodák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:19
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet