Szalontai Nelli (2021) Applikáció-alapú értékesítés sajátosságai a H&M, Orsay, Zara példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Szalontai_Nelli_X3RFWW.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az offline vásárlás már manapság egy időigényes tevékenységnek számít, ám az internet megjelenésével és fejlődésével a vállalkozások egy teljesen új piaci lehetőséget kaptak, ahol értékesíteni tudják termékeiket és megismerhetik a fogyasztóikat. Ilyen lehet számukra az applikáció-alapú értékesítés. A mobiltelefonon történő vásárlás egyre nagyobb relevanciával bír, hiszen szinte mindenki rendelkezik okostelefonnal, egyre nő a mobilon és applikáción vásárlók száma is. A szakirodalmi áttekintésben kitérek a fogyasztói, vásárlói magatartásra, mindezt online környezetben is vizsgálva, valamint az elektronikus és mobil kereskedelemre. A primer kutatásom két módszerrel történik, ami a tartalomelemzés és a kérdőívezés. A kutatásom elsődleges célja a saját tapasztalataim ismertetése és a felhasználók alkalmazáshasználati és vásárlási szokásainak átfogó vizsgálata, valamint véleménye és tapasztalataik megismerése a H&M, Orsay és Zara alkalmazásról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | applikáció, fogyasztói magatartás, H&M, m-kereskedelem, Orsay, vásárlói magatartás, Zara |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |