Applikáció-alapú értékesítés sajátosságai a H&M, Orsay, Zara példáján

Szalontai Nelli (2021) Applikáció-alapú értékesítés sajátosságai a H&M, Orsay, Zara példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Szalontai_Nelli_X3RFWW.pdf] PDF
Szakdolgozat_Szalontai_Nelli_X3RFWW.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az offline vásárlás már manapság egy időigényes tevékenységnek számít, ám az internet megjelenésével és fejlődésével a vállalkozások egy teljesen új piaci lehetőséget kaptak, ahol értékesíteni tudják termékeiket és megismerhetik a fogyasztóikat. Ilyen lehet számukra az applikáció-alapú értékesítés. A mobiltelefonon történő vásárlás egyre nagyobb relevanciával bír, hiszen szinte mindenki rendelkezik okostelefonnal, egyre nő a mobilon és applikáción vásárlók száma is. A szakirodalmi áttekintésben kitérek a fogyasztói, vásárlói magatartásra, mindezt online környezetben is vizsgálva, valamint az elektronikus és mobil kereskedelemre. A primer kutatásom két módszerrel történik, ami a tartalomelemzés és a kérdőívezés. A kutatásom elsődleges célja a saját tapasztalataim ismertetése és a felhasználók alkalmazáshasználati és vásárlási szokásainak átfogó vizsgálata, valamint véleménye és tapasztalataik megismerése a H&M, Orsay és Zara alkalmazásról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: applikáció, fogyasztói magatartás, H&M, m-kereskedelem, Orsay, vásárlói magatartás, Zara
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:19
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet