Content marketing eszközök használata az Ingatlan.com-nál

Nagy Gergő (2021) Content marketing eszközök használata az Ingatlan.com-nál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Nagy_Gergő.pdf] PDF
Szakdolgozat_Nagy_Gergő.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Content marketing eszközök használata az Ingatlan.com-nál Szakdolgozatom során az online marketing és az Ingatlan.com kapcsolatát vizsgáltam. Mivel egy piacvezető cég, így rendkívül furcsának találtam, hogy a közösségi felületeken mennyire nem aktívak. Külön foglalkoztam az online marketing meghatározásával, eszközeivel, térnyerésének okaival, illetve két nagy közösségi média felülettel, az Instagrammal és Facebookkal. Ezen belül megvizsgáltam az Ingatlan.com felületeit is. Végeztem weboldal elemzést. Készítettem két primer kutatást, egy mélyinterjút Balogh László vezető gazdasági igazgatóval és egy kérdőívet amire 104 kitöltés érkezett. Kutatásom során javaslatokat fogalmaztam meg és összegzéssel zártam a dolgozatomat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: content marketing, facebook, ingatlan, Instagram, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:19
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet