Az Accor márkája és annak sikeressége vendégvélemények alapján

Skoperda Kata (2021) Az Accor márkája és annak sikeressége vendégvélemények alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Skoperda_Kata_szakdolgozat.pdf] PDF
Skoperda_Kata_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Manapság rengeteg márkát találunk a világban. Látunk egy logót, hallunk egy szlogent vagy látunk egy képet és rögtön beazonosítjuk a hozzá tartozó márkát. Ahhoz, hogy ezt az ismertséget elérjük egy hosszabb folyamatot kell bejárni, melyben vannak jobb és rosszabb döntések is, de cél mindegyiknél az, hogy a potenciális vendégeink ne csak tudjanak a márkáról, ne csak ismerjék és tetsszen nekik a márka, de preferálják is azt. De mi is pontosan egy márka?Nem csak a logó vagy egy személyiségi jegy vagy egy termék, hanem sokkal több ennél. A márka egy személy zsigeri érzése egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban. Vagyis a márka nem az, amit mi, mint tulajdonosok mondunk egy termékről, hanem az, amit az emberek, vendégek mondanak róla

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kovács Róbert Ferenc
Belső
óraadó tanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Accor Hotels, honlap - weblap, közösségi média, marketing, márka
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:19
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet