Skoperda Kata (2021) Az Accor márkája és annak sikeressége vendégvélemények alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Skoperda_Kata_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Manapság rengeteg márkát találunk a világban. Látunk egy logót, hallunk egy szlogent vagy látunk egy képet és rögtön beazonosítjuk a hozzá tartozó márkát. Ahhoz, hogy ezt az ismertséget elérjük egy hosszabb folyamatot kell bejárni, melyben vannak jobb és rosszabb döntések is, de cél mindegyiknél az, hogy a potenciális vendégeink ne csak tudjanak a márkáról, ne csak ismerjék és tetsszen nekik a márka, de preferálják is azt. De mi is pontosan egy márka?Nem csak a logó vagy egy személyiségi jegy vagy egy termék, hanem sokkal több ennél. A márka egy személy zsigeri érzése egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban. Vagyis a márka nem az, amit mi, mint tulajdonosok mondunk egy termékről, hanem az, amit az emberek, vendégek mondanak róla
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, honlap - weblap, közösségi média, marketing, márka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |