E-kommunikáció és ügyfélmegtartás a Decathlonnál

Juhász Anna (2021) E-kommunikáció és ügyfélmegtartás a Decathlonnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_GU793I_Juhász_Anna.pdf] PDF
Projektmunka_GU793I_Juhász_Anna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámat a hazánkban is népszerű, francia sportáruházlánc, a Decathlon ügyfélmegtartási és e-kommunikációs eszközeit és azoknak hasznosságát, valamint sikerességét vizsgáltam. Egy lakosssági primer kvantitatív kutatás során olyan kérdéseket feltéve, amik segítettek rávilágítani az általam meghatározott hipotézisek alátámasztására vagy megcáfolására. A cégnél eltöltött szakmai gyakorlat során szerzett tapaszatalatok alapján megfogalmazódott gondolataimat és javaslataimat is beleszőttem a dolgozatomba.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: CRM, e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus kommunikáció, elektronikus vásárlás - online vásárlás, közösségi média marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:18
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet