Juhász Anna (2021) E-kommunikáció és ügyfélmegtartás a Decathlonnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_GU793I_Juhász_Anna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámat a hazánkban is népszerű, francia sportáruházlánc, a Decathlon ügyfélmegtartási és e-kommunikációs eszközeit és azoknak hasznosságát, valamint sikerességét vizsgáltam. Egy lakosssági primer kvantitatív kutatás során olyan kérdéseket feltéve, amik segítettek rávilágítani az általam meghatározott hipotézisek alátámasztására vagy megcáfolására. A cégnél eltöltött szakmai gyakorlat során szerzett tapaszatalatok alapján megfogalmazódott gondolataimat és javaslataimat is beleszőttem a dolgozatomba.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus kommunikáció, elektronikus vásárlás - online vásárlás, közösségi média marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |