Market analysis and customer research on alcoholic drinks for BREBIS Hungary Ltd.

Sileo Szeréna (2021) Market analysis and customer research on alcoholic drinks for BREBIS Hungary Ltd. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Sileo Szeréna Thesis.pdf] PDF
Sileo Szeréna Thesis.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

The aim of the thesis is to provide a clear and coherent picture of the start-up of a small business, both in technical details and in practical operation in terms of commercial and marketing activities. In this way, we will proceed step by step in the secondary research, starting from the business structure, through marketing activities and various external and internal market influences, to pricing methods, all of which play an important role in the life of a small business. The primary research is structured around an interview and a questionnaire, which aim to get the perspective of both the entrepreneur and the consumer, so as to get the full picture at the end of the research. The final result proves that the assumptions of my interviewee about his market situation are completely realistic and that the research has been successful.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: brand building, commerce, own branded product, small and micro enterprises, small businesses
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:18
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet