Tóth Dóra Csenge (2021) Zeneipari marketing eszközök és a zenefogyasztási tendenciák változása a Covid hatására a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Előnézet |
PDF
Tóth Csenge Szakdolgozat 12.17..pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
nyilvanosnyilatkozatalairt-converted.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (274kB) |
Absztrakt (kivonat)
Hogyan alakult át teljes mértékben a zeneipar, az olyan új évezred hozta újdonságoknak köszönhetően, mint az MP3formátum megjelenése, az iPod, a YouTube vagy az iTunes Store. A piaci szereplőket, és a marketing mix elemein keresztül bemutatom, hogy hogyan történik a digitális zene értékesítése, valamint az előadók által használt marketing eszközökkel foglalkozom, digitális, online marketinggel. A 2 fő megközelítési aspektus a zenei előadói oldal, és a szervezői oldal. A rendezvény oldalon, a rendezvény látogatása egyrészt társas cselekedetként, másrészt az egyéni zenei fogyasztásként is értelmezhető. A gyakorlati munkámból adódóan a tanulmányom az elektronikus, azon belül is underground elektronikus zenei rendezvényekre fókuszál.Megvizsgáltam egy nagyon aktuális témát, a Covid hatásait a zeneiparra, és azt, hogy hogyan tolódott át a fizikális térből az online térbe a marketing tevékenység, valamint a streaming szolgáltatások térnyerését.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | márkaépítés, online marketing, piacelemzés, rendezvényszervezés, zene |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:18 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/39314 |
Actions (login required)
Tétel nézet |