Changing marketing strategies in the ornamental horticulture industry due to the COVID-19 pandemic through the example of OÁZIS Ltd.

Szarvas Dóra (2021) Changing marketing strategies in the ornamental horticulture industry due to the COVID-19 pandemic through the example of OÁZIS Ltd. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dóra Szarvas Thesis 2021.pdf] PDF
Dóra Szarvas Thesis 2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

I constructed my work to discover the effects of the Covid-19 pandemic on the marketing strategies of the ornamental horticulture industry. I used Oázis Ltd. as my example. I was interested in e-commerce in the industry and to see how much the pandemic has affected the possible shift towards the online sphere. With secondary and primary research tools I discovered how "Covid Gardeners" changed the industry on the strategic level and what are the expected trends for the future in such a unique industry.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-commerce, gardening, horticulture industry, marketing strategy, ornamental horticulture, pandemic effect
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:18
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet