Szarvas Dóra (2021) Changing marketing strategies in the ornamental horticulture industry due to the COVID-19 pandemic through the example of OÁZIS Ltd. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dóra Szarvas Thesis 2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
I constructed my work to discover the effects of the Covid-19 pandemic on the marketing strategies of the ornamental horticulture industry. I used Oázis Ltd. as my example. I was interested in e-commerce in the industry and to see how much the pandemic has affected the possible shift towards the online sphere. With secondary and primary research tools I discovered how "Covid Gardeners" changed the industry on the strategic level and what are the expected trends for the future in such a unique industry.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-commerce, gardening, horticulture industry, marketing strategy, ornamental horticulture, pandemic effect |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |