A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával

Tormássy Laura (2021) A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával.pdf] PDF
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (997kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozat eleje ismerteti a fogyasztói magatartás és fogyasztói szokások alapfogalmát, majd az ezeket befolyásoló tényezőket. Szó esik a trendek jelentőségéről, a Z generáció turisztikai motivációiról, körvonalazódnak a generációk közötti különbségek és kifejtve láthatjuk a vizsgált, Z generáció utazási szokásait nemzetközi és magyar viszonylatban egyaránt. A szakirodalmi áttekintés maradék része Zalaegerszeg és annak turisztikai szempontból történő elemzésére került sor, melyben említésre kerülnek a városban zajló és már lezajlott fejlesztések is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Talabos István
Belső
Mesteroktató; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói szokások, turisztikai trendek, utazási szokások, Z generáció, Zalaegerszeg
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:18
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet