Tormássy Laura (2021) A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (997kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozat eleje ismerteti a fogyasztói magatartás és fogyasztói szokások alapfogalmát, majd az ezeket befolyásoló tényezőket. Szó esik a trendek jelentőségéről, a Z generáció turisztikai motivációiról, körvonalazódnak a generációk közötti különbségek és kifejtve láthatjuk a vizsgált, Z generáció utazási szokásait nemzetközi és magyar viszonylatban egyaránt. A szakirodalmi áttekintés maradék része Zalaegerszeg és annak turisztikai szempontból történő elemzésére került sor, melyben említésre kerülnek a városban zajló és már lezajlott fejlesztések is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói szokások, turisztikai trendek, utazási szokások, Z generáció, Zalaegerszeg |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |