Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében

Mundrucz Ráhel (2021) Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében_Mundrucz Ráhel.pdf] PDF
Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében_Mundrucz Ráhel.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (765kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom első része az élelmiszer-kiskereskedelemről szól általánosságban vizsgálva a kovid előtti és utáni időszakot, valamint az online kereskedelmet és a fogyasztói magatartást. Ezek után három üzletlánc a Lidl, a Spar és a Tesco került bemutatásra majd elemzésre. Vizsgálom az online értékesítésüket, közösségi média jelenlétet, az applikációkat, a honlapokat és a vásárlói kártyákat.  A végén a fogyasztói magatartásról készült kérdőív válaszait elemeztem ki.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, élelmiszer-kereskedelem, élelmiszerfogyasztás, fogyasztó(k), összehasonlító elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:18
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet