Mundrucz Ráhel (2021) Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében_Mundrucz Ráhel.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (765kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom első része az élelmiszer-kiskereskedelemről szól általánosságban vizsgálva a kovid előtti és utáni időszakot, valamint az online kereskedelmet és a fogyasztói magatartást. Ezek után három üzletlánc a Lidl, a Spar és a Tesco került bemutatásra majd elemzésre. Vizsgálom az online értékesítésüket, közösségi média jelenlétet, az applikációkat, a honlapokat és a vásárlói kártyákat. A végén a fogyasztói magatartásról készült kérdőív válaszait elemeztem ki.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, élelmiszer-kereskedelem, élelmiszerfogyasztás, fogyasztó(k), összehasonlító elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |