Szalisznyó Szabina (2021) Kereskedelmi szálláshelyek housekeeping rendszere- A ceglédi Aquarell Hotel housekeeping rendszere. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
BGE_-_Projektmunka_2021.PDF Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám megírása során elsősorban arra kerestem a választ, hogy mennyire fontos a hotelek housekeeping részlegének munkája a vendégelégedettség tekintetében, valamint, hogy hogyan oldható meg az elvárt higiénia állandó fenntartása akár 100 szobás hotelek esetében is. Kutatásom során bebizonyosodott, hogy a HK részleg munkája mindennek a közepe, munkájuk nélkül a többi részleg által nyújtott kiemelkedő teljesítmény eltörpülne. Dolgozatom megírásában segítségemre volt Panyi Zsolt, a ceglédi Aquarell Hotel igazgatója, aki mélyinterjúnk során bevezetett az Aquarell Hotel működésének rejtelmeibe. A járványhelyzet mindenki életét megnehezítette, a szállodáknak rengeteg nehézséggel kellett szembenézniük; projektmunkámban arra is kitérek, hogy az Aquarell Hotel milyen változtatásokat eszközölt vendégei egészségének védelmében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Aquarell Hotel, cegléd, housekeeping, kereskedelmi szálláshelyek, takarítás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |