A partnerkapcsolatok területén alkalmazott folyamatfejlesztések hatása az ügyfél elégedettségre a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél

Erdélyi Virág (2021) A partnerkapcsolatok területén alkalmazott folyamatfejlesztések hatása az ügyfél elégedettségre a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Erdélyi Virág_2021_BGE_KVIK.pdf] PDF
Szakdolgozat_Erdélyi Virág_2021_BGE_KVIK.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 06..

Download (1MB)
[thumbnail of KVIK Titkosítási kérelem.pdf] PDF
KVIK Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (339kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom kutatásában arra az állításra kerestem a bizonyítást, vagy cáfolást, hogy a Hoya Lens Hungary Zrt. általi informatikai fejlesztések az elmúlt 3-5 évben nagymértékben növelték a partnerek elégedettségét, valamint hozzájárultak az egyes részlegeken dolgozók munkájának megkönnyítéséhez is. Ezen felül a partnerkapcsolatokban alkalmazott folyamatokat is módom volt részletesen áttekinteni és elemezni, valamint a kutatás kapcsán kiderült, hogy melyek azok az övezetek, melyek az informatikai fejlesztések mellett szintén hozzájárulnak a partner- és a dolgozói elégedettséghez. Ezt a Hoya meglévő partnerelégedettségi statisztikái segítségével, valamint mélyinterjúk készítése alapján vizsgáltam. A szakdolgozatom kutatómunkájához két, a cégnél dolgozó felettesemmel készítettem mélyinterjút. Ezek az interjúk azért fontosak a kutatás szempontjából, mivel segítenek egy nagyobb képet kapni a kutatási kérdéskörről, segítenek azt jobban átlátni, hiszen az interjúalanyok azok, akiknél az ezzel kapcsolatos főbb információk összefutnak. A jövőre kitekintve, és a kutatás segítése érdekében egy úgynevezett „közvélemény kutatást” is csináltam a kollégáim körében, hogy mik lennének azok a fejlesztések, melyek leginkább segítenék a munkájukat a jövőben. Ezen kutatások, interjúk és statisztikák eredményeit összevetve elemeztem utána a kérdéskört, hogy beigazolódott, vagy meghiúsult-e az állítás, valamint a jövőben mik azok a változtatások, amelyeket az ott dolgozók igényelnének. A szakdolgozat kutatásának eredményeit összegezve azt mondhatom, hogy a dolgozat elején tett állításom, hipotézisem beigazolódott.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sarkadi Katalin
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, Hoya Lens Hungary Zrt., IT fejlesztések, kommunikáció, Ügyfél elégedettség, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:18
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet