Erdélyi Virág (2021) A partnerkapcsolatok területén alkalmazott folyamatfejlesztések hatása az ügyfél elégedettségre a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Erdélyi Virág_2021_BGE_KVIK.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 06.. Download (1MB) |
|
PDF
KVIK Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (339kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom kutatásában arra az állításra kerestem a bizonyítást, vagy cáfolást, hogy a Hoya Lens Hungary Zrt. általi informatikai fejlesztések az elmúlt 3-5 évben nagymértékben növelték a partnerek elégedettségét, valamint hozzájárultak az egyes részlegeken dolgozók munkájának megkönnyítéséhez is. Ezen felül a partnerkapcsolatokban alkalmazott folyamatokat is módom volt részletesen áttekinteni és elemezni, valamint a kutatás kapcsán kiderült, hogy melyek azok az övezetek, melyek az informatikai fejlesztések mellett szintén hozzájárulnak a partner- és a dolgozói elégedettséghez. Ezt a Hoya meglévő partnerelégedettségi statisztikái segítségével, valamint mélyinterjúk készítése alapján vizsgáltam. A szakdolgozatom kutatómunkájához két, a cégnél dolgozó felettesemmel készítettem mélyinterjút. Ezek az interjúk azért fontosak a kutatás szempontjából, mivel segítenek egy nagyobb képet kapni a kutatási kérdéskörről, segítenek azt jobban átlátni, hiszen az interjúalanyok azok, akiknél az ezzel kapcsolatos főbb információk összefutnak. A jövőre kitekintve, és a kutatás segítése érdekében egy úgynevezett „közvélemény kutatást” is csináltam a kollégáim körében, hogy mik lennének azok a fejlesztések, melyek leginkább segítenék a munkájukat a jövőben. Ezen kutatások, interjúk és statisztikák eredményeit összevetve elemeztem utána a kérdéskört, hogy beigazolódott, vagy meghiúsult-e az állítás, valamint a jövőben mik azok a változtatások, amelyeket az ott dolgozók igényelnének. A szakdolgozat kutatásának eredményeit összegezve azt mondhatom, hogy a dolgozat elején tett állításom, hipotézisem beigazolódott.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, Hoya Lens Hungary Zrt., IT fejlesztések, kommunikáció, Ügyfél elégedettség, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |