Andreidesz Beatrix (2021) Changes in the marketing activity of Hungarian hotels in the light of the pandemic. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Changes in the marketing activity of Hungarian hotels in the light of the pandemic.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Questionnaire.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (961kB) |
Absztrakt (kivonat)
In my paper, will introduce the hotel industry from the marketing point of view during the pandemic. Since the beginning of the pandemic, hotels were hardy able to create revenue, It was clear, that marketing was the most important tool to attract customers. The targeting methods were always different according to the current situation. When the pandemic situation was stronger, they just lowered the prices as much as they can and after the rough periods, they raised the prices as much as they can. They mostly used social media accounts, all of the hotels shifted mostly toward online marketing. Flexibility was the most important skill during the pandemic
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hotel, hotel marketing, marketing, marketing activity, pandemic |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |