Changes in the marketing activity of Hungarian hotels in the light of the pandemic

Andreidesz Beatrix (2021) Changes in the marketing activity of Hungarian hotels in the light of the pandemic. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Changes in the marketing activity of Hungarian hotels in the light of the pandemic.pdf] PDF
Changes in the marketing activity of Hungarian hotels in the light of the pandemic.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Questionnaire.pdf] PDF
Questionnaire.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (961kB)

Absztrakt (kivonat)

In my paper, will introduce the hotel industry from the marketing point of view during the pandemic. Since the beginning of the pandemic, hotels were hardy able to create revenue, It was clear, that marketing was the most important tool to attract customers. The targeting methods were always different according to the current situation. When the pandemic situation was stronger, they just lowered the prices as much as they can and after the rough periods, they raised the prices as much as they can. They mostly used social media accounts, all of the hotels shifted mostly toward online marketing. Flexibility was the most important skill during the pandemic

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hotel, hotel marketing, marketing, marketing activity, pandemic
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:18
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet