A magyarországi Accor Hotels Zrt. szállodalánc budapesti szállodáinak válságkezelési stratégiájának vizsgálata a COVID-19 tükrében

Radjenovic Katarina (2021) A magyarországi Accor Hotels Zrt. szállodalánc budapesti szállodáinak válságkezelési stratégiájának vizsgálata a COVID-19 tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Radjenovic_Katarina_szakdolgozat (002).pdf] PDF
Radjenovic_Katarina_szakdolgozat (002).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of ACCOR Interjú kérdések.pdf] PDF
ACCOR Interjú kérdések.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (300kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat elsőként bemutatja szakirodalmi részében a különböző válságokat és azok kiváltó okait, amellyel a turizmusnak meg kellett küzdenie az elmúlt évek során. A krízisek kezelésének valamennyi metódusait is sorra veszi, majd röviden bemutatja a szállodaiparra is levetítve. A szakdolgozat célja, hogy a magyarországi Accor Hotels Zrt. szállodalánc, a koronavírus által létrejött  válság kezelésének folyamatát értékelje az ismert szakirodalom alapján. A szállodacsoport budapesti szállodáinak krízisterve, a szállodák igazgatóival és alkalmazottjaival elkészített interjúk alapján kerül bemutatásra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Accor Hotels, koronavírus-járvány (COVID-19), szállodaipar, válságfolyamat, válságkezelés, válságmenedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:18
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet