Radjenovic Katarina (2021) A magyarországi Accor Hotels Zrt. szállodalánc budapesti szállodáinak válságkezelési stratégiájának vizsgálata a COVID-19 tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Radjenovic_Katarina_szakdolgozat (002).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
ACCOR Interjú kérdések.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (300kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat elsőként bemutatja szakirodalmi részében a különböző válságokat és azok kiváltó okait, amellyel a turizmusnak meg kellett küzdenie az elmúlt évek során. A krízisek kezelésének valamennyi metódusait is sorra veszi, majd röviden bemutatja a szállodaiparra is levetítve. A szakdolgozat célja, hogy a magyarországi Accor Hotels Zrt. szállodalánc, a koronavírus által létrejött válság kezelésének folyamatát értékelje az ismert szakirodalom alapján. A szállodacsoport budapesti szállodáinak krízisterve, a szállodák igazgatóival és alkalmazottjaival elkészített interjúk alapján kerül bemutatásra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, koronavírus-járvány (COVID-19), szállodaipar, válságfolyamat, válságkezelés, válságmenedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |