Online marketing stratégiaalkotás a KiwiSun bioszolárium franchise hálózat példáján keresztül

Princzinger Nikolett Enikő (2021) Online marketing stratégiaalkotás a KiwiSun bioszolárium franchise hálózat példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Princzinger_Nikolett_Enikő_ZLZIQQ.pdf] PDF
Szakdolgozat_Princzinger_Nikolett_Enikő_ZLZIQQ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban szeretném bemutatni a KiwiSun franchise bioszolárium hálózat online marketing megjelenését és rávilágítani a tartalommarketing fontosságára, illetve kialakítani egy olyan digitális marketing stratégiát, amely a népszerű és sikeres Kiwisun bioszolárium franchise hálózat elemzésére épül. Kutatásom során szeretném feltárni azokat az online marketing kommunikációs eszközöket, tartalmakat és stratégiákat, amelyeket egy szépségipari cég/szolgáltató sikeresen integrálhat marketing stratégiájába. Célom megvizsgálni az emberek igényeit a KiwiSun franchise hálózat online megjelenésével kapcsolatban, online tartalomfogyasztási szokásukat és az influencerek általi befolyásolhatóságukat. Nem szeretném kifelejteni az egyes marketingfogásokat, a figyelemkeltő stratégiákat, amelyek tovább növelhetik az általam elemezni kívánt cég népszerűségét. További célja a felmérésemnek, hogy a közösségi médiában megjelenített hirdetésekkel és tartalmakkal kapcsolatosan tett észrevételeimmel növelni tudjam a követőbázis létszámát és népszerűsítsem a céget. Mivel a szépségipari szolgáltatók a koronavírus járvány alatt sokáig bezárásra kényszerültek, ami megnehezítette életüket, így elemzéseimmel szeretnék hozzájárulni az ezen iparágban megjelenő vállalatok jövőbeli munkájához, fejlődéséhez és terveihez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, franchise, hirdetések, internet, KiwiSun bioszolárium, közösségi média, online kommunikáció, online marketing, online marketing eszközök, szépségipar, tartalommarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:18
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet