Dránovits Anna (2021) A történetmesélés szerepe és digitális eszközei a marketingben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A történetmesélés szerepe és digitális eszközei a marketingben - Dránovits Anna - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (917kB) |
Absztrakt (kivonat)
A történetmesélést sok márka és vállalat alkalmazza, azonban mint minden műfajnak, ennek is megvannak a maga szabályai, amelyeket be nem tartva ellenkező hatást tudunk az eredetileg tervezettől kiváltani. „A sikeres vállalkozások különleges terméket árusítanak ha-tásos történettel körítve. Ez sokkal jövedelmezőbb, mint azt tenni, mint a többiek, csak valamivel jobban.” – mondta Seth Godin, író és kommunikációs szakértő. A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a történetek történetét, hogy miért vannak jelen az életünkben, mi a jellemző egyes fajtáikra, hogy hogyan tudják őket a márkák hasz-nosítani és hogy milyen digitális eszközök közül válogathatnak leggyakrabban, amikor sze-retnének történetet megosztani a fogyasztóikkal.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |