A történetmesélés szerepe és digitális eszközei a marketingben

Dránovits Anna (2021) A történetmesélés szerepe és digitális eszközei a marketingben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A történetmesélés szerepe és digitális eszközei a marketingben - Dránovits Anna - Szakdolgozat.pdf] PDF
A történetmesélés szerepe és digitális eszközei a marketingben - Dránovits Anna - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (917kB)

Absztrakt (kivonat)

A történetmesélést sok márka és vállalat alkalmazza, azonban mint minden műfajnak, ennek is megvannak a maga szabályai, amelyeket be nem tartva ellenkező hatást tudunk az eredetileg tervezettől kiváltani. „A sikeres vállalkozások különleges terméket árusítanak ha-tásos történettel körítve. Ez sokkal jövedelmezőbb, mint azt tenni, mint a többiek, csak valamivel jobban.” – mondta Seth Godin, író és kommunikációs szakértő. A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a történetek történetét, hogy miért vannak jelen az életünkben, mi a jellemző egyes fajtáikra, hogy hogyan tudják őket a márkák hasz-nosítani és hogy milyen digitális eszközök közül válogathatnak leggyakrabban, amikor sze-retnének történetet megosztani a fogyasztóikkal.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:18
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet