The concept of Corporate Social Responsibility at Nestlé with special emphasis on food packaging

Göntér Ágnes (2021) The concept of Corporate Social Responsibility at Nestlé with special emphasis on food packaging. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Ágnes_Göntér_Final_Thesis_2021.pdf] PDF
Ágnes_Göntér_Final_Thesis_2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

This thesis involves a general, theoretical explanation of Corporate Social Responsibility and sustainability, whilst discusses how these are manifested at multinational company levels through the example of Nestlé. As the world's leading food company, the responsibility of Nestlé in food packaging waste, especially in plastic pollution, is huge, thus transparent communication and clear commitments are necessary to maintain the same reputation and consumer trust. The thesis aims to explore many of Nestlé initiatives regarding food packaging development and innovation, and to examine consumer attitudes and the level of their knowledge in the above.mentioned fields. //Ez a dolgozat a vállalati társadalmi felelősségvállalás és fenntarthatóság általános, elméleti magyarázatát tartalmazza, miközben ezek nagyvállalati szinten való megjelenését mutatja be a Nestlé példáján keresztül. A világ vezető élelmiszeripari vállalataként a Nestlé felelőssége az élelmiszer-csomagolási hulladékok, különösen a műanyagszennyezés terén óriási, ezért átlátható kommunikációra és egyértelmű kötelezettségvállalásokra van szükség a jó hírnév és a fogyasztói bizalom megőrzéséhez. A dolgozat célja, hogy feltárjon számos Nestlé kezdeményezést az élelmiszer-csomagolás fejlesztéssel és innovációval kapcsolatban, valamint megvizsgálja a fogyasztók hozzáállását és tudásszintjét a fent említett a területeken.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: corporate social responsibility, food packaging, Nestlé, sustainability, sustainable development
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:18
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet