Az applikációk hatásának vizsgálata a Front Office tevékenységére a Budapest Marriott Hotelben

Hájos Boglárka (2021) Az applikációk hatásának vizsgálata a Front Office tevékenységére a Budapest Marriott Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Rohanó világunkban egyre nagyobb teret nyernek az életünket meggyorsító és hatékonyabbá tevő eszközök. A hatékonyságra és gyorsaságra való igény a turizmusban is megmutatkozik. Manapság rendkívül fontos a különböző applikációk és technikai újdonságok mind a munkánk mind az életünk során. A virtuális újítások nagy hatással vannak a dolgozók munkájára és a vendégek szállodai élményére. Szükségesnek tartottam egy olyan témát feldolgozni, aminek nagy az aktualitása. Éppen ezért úgy gondoltam aktuális lenne ezzel a témával foglalkozó projektmunkát készíteni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Karakasné Morvay Klára
Belső
főiskolai docens; Vendéglátás Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: applikáció, digitális turizmus, Front Office, szálloda, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:18
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet