Hájos Boglárka (2021) Az applikációk hatásának vizsgálata a Front Office tevékenységére a Budapest Marriott Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Rohanó világunkban egyre nagyobb teret nyernek az életünket meggyorsító és hatékonyabbá tevő eszközök. A hatékonyságra és gyorsaságra való igény a turizmusban is megmutatkozik. Manapság rendkívül fontos a különböző applikációk és technikai újdonságok mind a munkánk mind az életünk során. A virtuális újítások nagy hatással vannak a dolgozók munkájára és a vendégek szállodai élményére. Szükségesnek tartottam egy olyan témát feldolgozni, aminek nagy az aktualitása. Éppen ezért úgy gondoltam aktuális lenne ezzel a témával foglalkozó projektmunkát készíteni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | applikáció, digitális turizmus, Front Office, szálloda, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |