A pandémia helyzet kezelése a szálloda iparban, a vendéglátásban és az utazási irodák körében

Tápi Noémi (2021) A pandémia helyzet kezelése a szálloda iparban, a vendéglátásban és az utazási irodák körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Tápi Noémi_QJTWBE_2021.12.07..pdf] PDF
Tápi Noémi_QJTWBE_2021.12.07..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (673kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatban a koronavírus okozta helyzeteket elemzem a szálloda ipar, a vendéglátás és az utazási irodák területén. Kutatásom alatt megvizsgálom  a korábbi eredményeket a turizmusban, miként hatott a vírus a fent turizmus-vendéglátás szektorra, illetve milyen intézkedések kellettek ahhoz, hogy megóvjuk az egészségünket. Fő kutatási kérdések köz tartozik, hogy hogyan lehet egy ilyen csőd közeli helyzetből kilábalni sikeresen, illetve a lakosság mit gondol a turisztikával, utazással kapcsolatos korlátozásokról. Interjú készült egy szálloda, egy étterem és egy utazási iroda vezetőjével, illetve kérdőíves felmérés történt az ismerősök között, miként gondolnak a korlátozásokra. Megoldást szeretnék találni a dolgozatban arra, hogy ha saját vállalkozásom lenne hasonló helyzetben, miként kerülhetném el a bezárást, a csődöt, és a válság után ugyanúgy, sikeresen tudjon működni az egység.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 2008-as válság, 21. század, Accor Hotels, koronavírus-járvány (COVID-19), szállodaipar, szállodák, utazásszervezés, vendéglátóipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:17
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet