Tápi Noémi (2021) A pandémia helyzet kezelése a szálloda iparban, a vendéglátásban és az utazási irodák körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Tápi Noémi_QJTWBE_2021.12.07..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (673kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatban a koronavírus okozta helyzeteket elemzem a szálloda ipar, a vendéglátás és az utazási irodák területén. Kutatásom alatt megvizsgálom a korábbi eredményeket a turizmusban, miként hatott a vírus a fent turizmus-vendéglátás szektorra, illetve milyen intézkedések kellettek ahhoz, hogy megóvjuk az egészségünket. Fő kutatási kérdések köz tartozik, hogy hogyan lehet egy ilyen csőd közeli helyzetből kilábalni sikeresen, illetve a lakosság mit gondol a turisztikával, utazással kapcsolatos korlátozásokról. Interjú készült egy szálloda, egy étterem és egy utazási iroda vezetőjével, illetve kérdőíves felmérés történt az ismerősök között, miként gondolnak a korlátozásokra. Megoldást szeretnék találni a dolgozatban arra, hogy ha saját vállalkozásom lenne hasonló helyzetben, miként kerülhetném el a bezárást, a csődöt, és a válság után ugyanúgy, sikeresen tudjon működni az egység.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 2008-as válság, 21. század, Accor Hotels, koronavírus-járvány (COVID-19), szállodaipar, szállodák, utazásszervezés, vendéglátóipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:17 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |