Sörös Dániel (2021) Hátrányos helyzetű diákok megismerése és nevelése az alternatív pedagógiai módszerek segítségével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Hátrányos helyzetű diákok megismerése és nevelése az alternatív pedagógiai módszerek segítségével.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (915kB) |
|
PDF
avdhA5-d3520eae-c393-41e8-9cf4-58a6e1f9ad9e.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (273kB) |
Absztrakt (kivonat)
Aktuális hazai probléma feldolgozása, célkeresztben a hátrányos helyzetű tanulókkal. A hátrányos helyzet miértjeire, fajtáira kerestem a választ, ezáltal ezen diákok élethelyzeteit kívántam jobban megismerni. Majd a ennek a problémának a leküzdésére, megfékezésére koncentráltam, hogy én, mint leendő üzleti szakoktató hogyan, és milyen módszerekkel tudnám segíteni ezen diákok boldogulását, attitűdváltozását. Az aternatív pedagógiai módszerek tanulmányozásával sok választ kaptam a felzárkóztatási, nvelési kérdéseimre. Tanulmányoztam azt is, hogy miben térnek el az állai felzárkóztató programok, és az alternatív hazai iskolák felzárkóztatásra, nevelésre irányuló törekvései, és ezeket hogyan, és miképp lenne célszerű kombinálni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hátrányos helyzet, nevelés, neveléstörténet, pedagógia, reformpedagógia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:17 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |