Az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközei

Kánya Dóra (2021) Az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Az Exit The Room Kft. Marketingkommunikációs eszközei.pdf] PDF
Az Exit The Room Kft. Marketingkommunikációs eszközei.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom témájának kiválasztásában fontos szerepet játszott, hogy hozzám közel álló, érdekes témát válasszal, valamint a kutatáshoz az információk begyűjtése ne okozzon problémát. Ezért esett a választásom az alábbi témára: Dolgozatomban az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközeit szeretném részletesebben bemutatni. Mivel már másfél éve marketing asszisztensként dolgozok a cégnél, így van rálátásom a témára. Emellett két éve tanulok a Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelem és Marketing szakán, így az egyetemen tanultakat és a munkám során elsajátított tapasztalatokat szeretném összevetni. Dolgozatomban kifejtem, hogy nem elegendő csak jó termékeket vagy szolgáltatásokat kifejleszteni vagy megfelelő áron kínálni a fogyasztóknak. A vásárláshoz szükség van ahhoz is, hogy a potenciális vásárlók tudjanak is rólunk. A piacbefolyásolásnak két nagyon fontos célja van: az információközlés vagyis a pontenciális vásárók tájékoztatása, valamint a befolyásolás és figyelemfelhívás. A kommunikáció középpontjában állhat az adott termék vagy szolgáltatás, de maga a márka vagy a vállalat is. A marketingkommunikáció tehát hatalmas segítséget nyújt a termék eladásában, hozzájárul a pontenciális vásárlók számára a termék és a cég megismerését. A marketingkommunikáció során tehát a cél az, hogy mondanivalónk eljusson a befogadóhoz, vagyis a fogyasztókhoz.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, hirdetési tevékenység, marketing terv, marketingkommunikáció, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:17
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet