A fanatizmus nyomában: Az Apple márka és a márkahűség jelenlétének a vizsgálata Iphone termékekkel kapcsolatban

Oláh Kitti (2021) A fanatizmus nyomában: Az Apple márka és a márkahűség jelenlétének a vizsgálata Iphone termékekkel kapcsolatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Applemárkahűség_szakdolgozat_OláhKitti.pdf] PDF
Applemárkahűség_szakdolgozat_OláhKitti.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Negyvenöt év elteltével is töretlenül sikeres az Apple Inc., amely teljes mértékben átformálta és forradalmasított nem egy, hanem több iparágat is az almás termékeikkel. Ennek az amerikai multinacionális informatikai vállalatnak és Steve mellet az Apple fejlesztőknek köszönhetjük azt, hogy mertek nagyot álmodni. Hiszen termékportfoliójuk között olyan ikonikus eszköz szerepelt, mint az első Iphone, amellyel drasztikusan modifikálta a mobilok műszaki tudományának az irányvonalát. Az okostelefon megjelenésével a piac megváltozott. Napjainkban a piacon hatalmas, intenzív versengés folyik, hiszen folyamatosan kerülnek bevezetésre az újabbnál újabb telefon típusok. Ezek a korszerű készülékek már egyre több tudással rendelkeznek. Fejlődésük pedig állandó, napra készek. A mobiltelefonok piaca emellett meglehetősen telített, igényeink kielégítésére már végtelen opció rendelkezésünkre áll. 2021-ben nélkülözhetetlen az, hogy valaki mobilkészülékkel rendelkezzen, mert könnyen elérhetünk vele számunkra fontos embereket, alapvető ügyeket intézhetünk rajta, hiszen ez egy munkaeszköznek is megfelel. A márkáknak pedig igen is fontos szerepe van a piacon. Hiszen a fogyasztó így azonosítja be a termékeket. A vállalatoknak pedig érdeke, hogy a fogyasztóban kialakuljon a márkahűség. Ugyanis a márkahű fogyasztók nyilvánvalóan növelik a profitot. Az Apple brand irányában pedig rendkívül megfigyelhető az erős ragaszkodás és a márkahűség jelenléte

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, lojalitás, márka menedzsment, márkahűség, okostelefon piac
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:17
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet