Oláh Kitti (2021) A fanatizmus nyomában: Az Apple márka és a márkahűség jelenlétének a vizsgálata Iphone termékekkel kapcsolatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Applemárkahűség_szakdolgozat_OláhKitti.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Negyvenöt év elteltével is töretlenül sikeres az Apple Inc., amely teljes mértékben átformálta és forradalmasított nem egy, hanem több iparágat is az almás termékeikkel. Ennek az amerikai multinacionális informatikai vállalatnak és Steve mellet az Apple fejlesztőknek köszönhetjük azt, hogy mertek nagyot álmodni. Hiszen termékportfoliójuk között olyan ikonikus eszköz szerepelt, mint az első Iphone, amellyel drasztikusan modifikálta a mobilok műszaki tudományának az irányvonalát. Az okostelefon megjelenésével a piac megváltozott. Napjainkban a piacon hatalmas, intenzív versengés folyik, hiszen folyamatosan kerülnek bevezetésre az újabbnál újabb telefon típusok. Ezek a korszerű készülékek már egyre több tudással rendelkeznek. Fejlődésük pedig állandó, napra készek. A mobiltelefonok piaca emellett meglehetősen telített, igényeink kielégítésére már végtelen opció rendelkezésünkre áll. 2021-ben nélkülözhetetlen az, hogy valaki mobilkészülékkel rendelkezzen, mert könnyen elérhetünk vele számunkra fontos embereket, alapvető ügyeket intézhetünk rajta, hiszen ez egy munkaeszköznek is megfelel. A márkáknak pedig igen is fontos szerepe van a piacon. Hiszen a fogyasztó így azonosítja be a termékeket. A vállalatoknak pedig érdeke, hogy a fogyasztóban kialakuljon a márkahűség. Ugyanis a márkahű fogyasztók nyilvánvalóan növelik a profitot. Az Apple brand irányában pedig rendkívül megfigyelhető az erős ragaszkodás és a márkahűség jelenléte
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, lojalitás, márka menedzsment, márkahűség, okostelefon piac |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:17 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |