Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?

Bodnár Boglárka (2021) Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 05..

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (249kB)

Absztrakt (kivonat)

A mai világban tapasztalhatjuk, hogy hatalmas a márkakínálat, amely a jeges tea piacot illetően is igaz. Számos márka, különböző csomagolások, kiszerelések, összetevők és ízesítések állnak a fogyasztók rendelkezésére. Annak érdekében, hogy a vásárlókat meggyőzzék, a vállalatoknak egy erős márkát kell létrehozniuk, és olyan marketingkommunikációs tevékenységet kell folytatni, melynek üzenete egyértelmű, mindeközben megkülönböztető és egyedi a versenytársakéhoz képest. Ez így igaz a Rauch MyTea jeges tea márkára is. Szakdolgozatomban a témát ennek a márkának a szemszögéből vizsgálom, amely a piacon 5. legnagyobb szereplőként versenyez a Fuzetea, Xixo, Nestea és Lipton márkákkal. A marketingkommunikációs tevékenységre részletesen kitérő versenytárselemzéssel és a primer kutatásommal célom megvizsgálni azt, hogy a magyar piacon melyek azok a tényezők, amelyek hozzájárulhatnak egy jeges tea márka sikerességéhez napjainkban. Ezek alapján, dolgozatom legvégén következtetéseimből javaslatot teszek a RAUCH Hungária Kft.-nek, amelyek remélem hasznos tanácsként szolgálhatnak a jövőben a márka építéséhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, marketing, marketingkommunikáció, márka, márkaépítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:17
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet