Faragó Virág Alexa (2021) A housekeeping bemutatása az ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám során megpróbáltam minél több szempontból bemutatni a housekeeping részlegét. Az olvasó megismerkedhet a részleg minden területével a részletes leírás alapján. Az ibis Styles Budapest Airport szállodában töltött szakmai gyakorlatomnak köszönhetően, a számomra ismert, 3*-os kategóriát fejtem ki a legalaposabban. Azonban emellett a 4 és 5*-os típusok sem maradnak ki. A minimális elvárásokkal szemléltetem a különbségeket a közép és a felső kategóriás szállodák között.Sajnos a világjárványnak köszönhetően, egy higiéniával kapcsolatos projektmunkából azt gondolom nem maradhatnak ki a Covid-19 hatásai. A szálloda egészére, majd a különböző részlegekre tett hatásokat ismertetem. A számomra legfontosabb téma, a housekeeping szerepének ismertetése a szálloda életében. Bemutatom két szempont alapján is a fontosságát: a bevételben és a vendégelégedettségi szintben. A dolgozatom végén az előtte kifejtett témákat, illetve a gyakorlatom során szerzett tapasztalatokat, egy primer kutatással támasztom alá. Egy kérdőív formájában kerül erre sor. Ebben többek között kiderül, hogy az előzetes feltételezéseim igazak-e, illetve sok más érdekes és különféle kérdésre kaphatunk választ.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | emeleti részleg, housekeeping, ibis Styles Budapest Airport, kereskedelmi szálláshelyek, szállodák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:17 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |