A blogok szerepe és alkalmazási lehetőségei a vállalati kommunikációban

Berényi Norbert (2015) A blogok szerepe és alkalmazási lehetőségei a vállalati kommunikációban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Berényi Norbert szakdolgozat - A blogok szerepe és felhasználási lehetőségei a vállalati kommunikációban.pdf] PDF
Berényi Norbert szakdolgozat - A blogok szerepe és felhasználási lehetőségei a vállalati kommunikációban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Blog, Vállalati kommunikáció, Online kommunikáció, Online marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 05. 09:12
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 13:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet