Erős András (2021) A NORDIKAL Kft. marketing stratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A NORDIKAL Kft. marketing stratégiája.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom célja, az volt, hogy bemutassam a NORDIKAL Kft. marketing stratégiáját és vizsgáljam, hogy kihasználja-e a marketing tevékenység adta lehetőségeket. Legelsőként ismertettem az elméleti hátteret, ennek részeként a marketing jelentőségét, majd a stratégia és a marketing stratégia elemeit. Ezt követően bemutattam a NORDIKAL Kft. működését, felépítését, tevékenységét, elismeréseit, majd teljes körű helyzetelemzést végeztem. Vizsgáltam a makrokörnyezetet (PESTEL), ezen belül a piac jellemzőit, a versenytársakat, a vevőkkel, a beszállítókkal kialakított kapcsolatrendszerét (Porter), valamint mikrokörnyezetet (BCG mátrix, SWOT analízis). A helyzetelemzés után következett a Társaság stratégiájának és marketing stratégiájának kifejtése, részletezve a 7P elemeit. Az utolsó nagy fejezet a primer kutatásomat mutatta be, ennek részeként a vevői elégedettség mérést és a lakossági felmérést. És végül, kutatásaimat összegezve megfogalmaztam javaslataimat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, árpolitika, értékesítéspolitika, kommunikációpolitika, termékpolitika |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:16 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |