A NORDIKAL Kft. marketing stratégiájának elemzése

Erős András (2021) A NORDIKAL Kft. marketing stratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A NORDIKAL Kft. marketing stratégiája.pdf] PDF
A NORDIKAL Kft. marketing stratégiája.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom célja, az volt, hogy bemutassam a NORDIKAL Kft. marketing stratégiáját és vizsgáljam, hogy kihasználja-e a marketing tevékenység adta lehetőségeket. Legelsőként ismertettem az elméleti hátteret, ennek részeként a marketing jelentőségét, majd a stratégia és a marketing stratégia elemeit. Ezt követően bemutattam a NORDIKAL Kft. működését, felépítését, tevékenységét, elismeréseit, majd teljes körű helyzetelemzést végeztem. Vizsgáltam a makrokörnyezetet (PESTEL), ezen belül a piac jellemzőit, a versenytársakat, a vevőkkel, a beszállítókkal kialakított kapcsolatrendszerét (Porter), valamint mikrokörnyezetet (BCG mátrix, SWOT analízis).  A helyzetelemzés után következett a Társaság stratégiájának és marketing stratégiájának kifejtése, részletezve a 7P elemeit. Az utolsó nagy fejezet a primer kutatásomat mutatta be, ennek részeként a vevői elégedettség mérést és a lakossági felmérést. És végül, kutatásaimat összegezve megfogalmaztam javaslataimat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, árpolitika, értékesítéspolitika, kommunikációpolitika, termékpolitika
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:16
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet