Sasvári Léna (2021) The role of social media in tourist destination marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation_Sasvári Léna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
My dissertation is about the role of social media in tourist destination marketing. Nowadays social media is inevitable in all areas of life, so it is also true for marketing campaigns. Whereas destination's goods are themselves and their services, they also need a good marketing plan. Social media is very good in this marketing plan, because it can reach millions of people from all over the world at the same time. There is a very big competition between the millions of destinations of the word, so each and every destination has to be unique, and show their values in their marketing.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Destination, digital, marketing, Social media, tourism |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:16 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |