A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében

Jezeri Luca (2021) A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Jezeri Luca_VUO8HT_szakdolgozat.pdf] PDF
Jezeri Luca_VUO8HT_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A mindennapok szerves részévé vált az internet, ennek robbanásszerű elterjedésének köszönhetően szinte mindent el lehet intézni egy külföldi utazáshoz is, amely hozzájárul a turizmus dinamikus fejlődéséhez és változásához. A fejlődés nem csak a turisztikai szolgáltatók működésében, hanem a fogyasztók döntési folyamataiban és utazási szokásaiban is érzékelhető. A megosztáson alapuló közösségi média portálok használatának elterjedése utat biztosít a gyors információáramlásnak és -befogadásnak, ezáltal a fogyasztók befolyásolásának, amely a kiutazás során is megnyilvánul.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Talabos István
Belső
Mesteroktató; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kiutazás, közösségi hálózatok, utazási döntés, utazási szokások, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:16
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet