Jezeri Luca (2021) A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Jezeri Luca_VUO8HT_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A mindennapok szerves részévé vált az internet, ennek robbanásszerű elterjedésének köszönhetően szinte mindent el lehet intézni egy külföldi utazáshoz is, amely hozzájárul a turizmus dinamikus fejlődéséhez és változásához. A fejlődés nem csak a turisztikai szolgáltatók működésében, hanem a fogyasztók döntési folyamataiban és utazási szokásaiban is érzékelhető. A megosztáson alapuló közösségi média portálok használatának elterjedése utat biztosít a gyors információáramlásnak és -befogadásnak, ezáltal a fogyasztók befolyásolásának, amely a kiutazás során is megnyilvánul.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kiutazás, közösségi hálózatok, utazási döntés, utazási szokások, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:16 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |