Németh Zsolt Zsombor (2021) Solt településmarketing tevékenysége és belső imázs vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Németh_Zsolt_Zsombor_X7LJLN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájaként Solt településmarketing tevékenységére és belső imázs vizsgálatára esett a választásom. Azért is erről a témáról szerettem volna írni, mivel Solt kisgyermek korom óta nagyon fontos szerepet tölt be az életemben, itt nőttem fel, emiatt hosszú időszakon keresztül tudtam figyelni, hogy milyen változásokon megy keresztül a város és a térség is. Törzsgyökeres soltiként engem nagyon érdekel, hogy miként lehetne a város jelenlegi adottságait, potenciálját még eredményesebben kamatoztatni, mivel a város és a térség még sok-sok értéket és lehetőséget teremthet a jövőben, amivel vonzóbbá teheti a települést és a régiót egyaránt. Már a témaválasztásnál tudtam, hogy szeretnék szeretett városom életébe közvetlen közelről betekintést nyerni, megismerni a történetét, belelátni a város jelenlegi helyzetébe és a jövőjéről szóló terveket átlátni. A szakirodalmi áttekintés után, szekunder adatgyűjtést követve helyzetelemzést folytattam, majd a város kínálati és kommunikációs kompetenciáit tanulmányoztam. A város bemutatását követve bemutattam a városban jelenleg folyó fejlesztéseket, illetve a jövőre vonatkozó fejlesztéseket, stratégiai célokat is. Ezt követően Solt marketingkommunikációs tevékenységét szemléltettem, alaposan bemutattam a város által használt eszközöket, valamint a hiányosságokat is felvázoltam, ennek javítására saját javaslatokat tettem. A primer kutatásom alkalmával Solt város belső imázs vizsgálatát valósítottam meg, melynek eredményeképp bemutattam a jelenlegi városképet. Majd végül, javaslatokat fogalmaztam meg a város településmarketing stratégiájához kapocsolódóan. Remélem, hogy a dolgozatomban említett javaslatokkal a város eredményesebb és célratörőbb településmarketing tevékenységet folytat majd, amivel Solt még színvonalasabb várossá válhat a jövőre nézve.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | helyzetelemzés, imázs, önkormányzat, stratégiatervezés, település, településmarketing, városfejlesztés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:15 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |