Az ügyfélkapcsolat menedzsment és a vállalati stratégia összefüggései a Celanese Magyarország Kft. vonatkozásában

Farkas Mónika Anna (2021) Az ügyfélkapcsolat menedzsment és a vállalati stratégia összefüggései a Celanese Magyarország Kft. vonatkozásában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az ügyfélkapcsolat menedzsment és a vállalati stratégia összefüggései a Celanese Magyarország Kft. vonatkozásában_Farkas Mónika Anna Szakdolgozat.pdf] PDF
Az ügyfélkapcsolat menedzsment és a vállalati stratégia összefüggései a Celanese Magyarország Kft. vonatkozásában_Farkas Mónika Anna Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 01..

Download (947kB)
[thumbnail of Titkosítás_Celanese_Farkas Mónika Anna.pdf] PDF
Titkosítás_Celanese_Farkas Mónika Anna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (63kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom témája az ügyfélkapcsolat menedzsment fejlesztés és a vállalati stratégia elemeinek összefüggései egy multinacionális vállalat esetében. A vizsgált multinacionális cég a Celanese Magyarország Kft. volt, ahol gyakornoki időmet töltöttem, jelenleg pedig már teljesértékű alkalmazott vagyok a cégnél. A témaválasztásom leginkább korábbi tapasztalataim indikálták. A kutatási kérdéseim a CRM rendszerek haználatára, annak elhelyezésére a vállalat életében, a rendelkezésre álló eszközökre, illetve az ügyfélkapcsolat menedzsment javítására irányultak.  A dolgozat során szekunder és primer kutatást is végeztem, a primer kutatási elemek mélyinterjúk, illetve elemzések voltak. Az elemzésekkel (SWOT, STEEPLE, Porter) a vállalat piaci helyzetét igyekeztem  meghatározni, a mélyinterjúk során pedig ügyfélkapcsolat menedzsment fejlesztéssel kapcsolatos problémákra kerestem a megoldást vagy a megoldáshoz vezető utat, véleményem szerint, összességében sikerrel. A nyolc interjúalanyom közül 7 a cégtől került ki, az az egy külsős interjúalany egy kisebb cégből került kiválasztásra és főleg a diverzifikáció miatt, mivel kíváncsi voltam rá, hogy egy kisebb cég hogyan áll a CRM kérdéshez. Összességében kijelenthetem, hogy a Celanese folyamatosan dolgozik az ügyfélkapcsolat menedzsment fejlesztésen, de valójában ez már korábban is prioritást élvezett náluk.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kasza Lajos
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, SSC, ügyfél, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:15
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet