Márkaépítés, Márkamenedzsment Mycellen márka bevezetése a magyar piacra

Széchenyi Martin Endre (2021) Márkaépítés, Márkamenedzsment Mycellen márka bevezetése a magyar piacra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozatvégleges4.0.pdf] PDF
Szakdolgozatvégleges4.0.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban utánajártam, hogyan lehet márkát építeni, az információk segítségével létrehoztam saját márkámat, ami a mycellen nevet kapta. Szakdolgozatomban egy kérdőív segítségével utánajártam milyen igény lehet egy ilyen termékre ami tulajdonképpen egy táőlálék kiegészítő. Továbbá készítettem mélyinterjúkat ahol orvosok szaktudását felhasználva írtam a hatóanyagról. Ezenfelül készítettem egy értékesítési tervet, egy marketig tervet annak érdekében, hogy gördülékenyen képes legyek értékesíteni a terméket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belépés, célpiac, márka, márkaépítés, márkastratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:15
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet