Széchenyi Martin Endre (2021) Márkaépítés, Márkamenedzsment Mycellen márka bevezetése a magyar piacra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozatvégleges4.0.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban utánajártam, hogyan lehet márkát építeni, az információk segítségével létrehoztam saját márkámat, ami a mycellen nevet kapta. Szakdolgozatomban egy kérdőív segítségével utánajártam milyen igény lehet egy ilyen termékre ami tulajdonképpen egy táőlálék kiegészítő. Továbbá készítettem mélyinterjúkat ahol orvosok szaktudását felhasználva írtam a hatóanyagról. Ezenfelül készítettem egy értékesítési tervet, egy marketig tervet annak érdekében, hogy gördülékenyen képes legyek értékesíteni a terméket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belépés, célpiac, márka, márkaépítés, márkastratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:15 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |